מנעולן ברעננה

הבית הוא אחד הדברים החשובים בחיינו, ומה שחשוב לנו במיוחד בדרך כלל אנו מעדיפים לנעול בצורה כמה שיותר בטוחה. 

בימינו כשכל החיים שלנו נמצאים בעיקר בבית ואנו צוברים רכוש רב, אין ספק שצריך לדעת מי האנשים שיכולים להגן עליו ועל הבית שלנו, לנעול ולאבטח את כל מה ששייך לנו כדי שבאמת נוכל לישון בשקט ובלי פחד.

בעבר המצב היה שונה. הייתה פחות חשיבות, פחות מודעות ובעיקר פחות הבנה או צורך לאבטח ולנעול. לא היו פלאפונים, לא היו מכשירים מתקדמים ויקרים כל כך, כאלו שכל עולמנו בהם ובכלל לא היה המגוון הטכנולוגי יקר הערך, אשר מכיל בתוכו את כל המידע והפרטים אודות חיינו. דברים אלו  עשויים לגרום לסכנות מרובות, שביניהן פריצה ופגיעה ברכוש ואף אובדן של פרטים אישיים חסויים. עקב כך,  מתעורר צורך למודעות גדולה יותר וכן גם אבטחה טובה יותר.

אם בנעילת הבית, בדלתות, באנשים שמתחזקים את זה וכן במיקום בו אתם גרים. הבעיה מתחילה כשאין מספיק מודעות וחשיבה על העניין. צריך להכיר את השוק הזה הרבה יותר לעומק. לדעת לאן ללכת, על מי לסמוך ולמה ובעיקר שיהיה קרוב ונגיש כי זה מה שעושה את כל השקט הנפשי.

ברעננה בין אם מדובר בשכונות נספחות שמרובות בתי קרקע ופרטיים, ובין אם מדובר בבניינים גבוהים ורבי קומות, ישנו צורך מתמיד במנעולם נגיש ומקצועי לכל מקרה של צורך בהחלפת מנעול, ניסון פריצה, או כניסה לבית במקרה של נעילה לא מכוונת. הדלתות היום עמידות, חזקות, עבות יותר ועם מנעולים מובנים בדלת עם נעילה עליונה או תחתונה או אפילו גם וגם. דלת רחבה יותר או ידית מסתובבת עם נעילה כפולה. באותה מידה יש גם תחום מנעולנים רחב שגם הוא גדל בהתאם לדרישה כי עם כמות כזו יש צורך די גדול לאנשים שמבינים בתחום.

אז אל תהססו -תבדקו, תשאלו, תבררו ותמצאו את מי שיודע באמת ושמבין כמו שצריך. ושתוכלו לסמוך עליו שתמיד יהיה שם מבחינת הצורך, ההתנהגות, האנושיות והמיקום. הבטיחותם שלכם ושל רכושכם היא במקום הראשון.