מנעולן במרכז

שירות פריצה גם עושה מנעולן במרכז לכל מיני דירות שכורות שאנשים שכחו את המפתח בפנים והשותף לא יכול להיכנס, או שהם לא זוכרים איפה הם הניחו את המפתח, כאשר יש ריבוי שותפים בדירה זה מקור לצרות צרורות עם המפתח.

מנעולן בתל אביב עוד מספר לנו כי עולם המנעולים והצילינדרים התפתח מאוד ויש היום המון מנעולים ופיתוחים מתוחכמים, וככל שהמנעולים יותר מתוחכמים כך יש המון עבודה לבעל חנות מנעולים משום שאנשים כל הזמן רוצים להגן על הבית שלהם ורוצים את המנעולים הכי טובים.


אנשים מאוד אוהבים לאבטח את עצמם ואת הדלת שלהם מספר מנעולן בתל אביב ובמיוחד אלה שיש להם מה להחביא בכספת, רוכשים את הדלתות הכי מאסיביות עם המנגנון הכי מתוחכם, כזה שיבטיח להם שהם מוגנים ויסיר דאגה מליבם.


מנעולן זה הבר מן האמיתי במרכז !


בקיצור מנעולן הוא סוג של הצלה כשאת עומדים מול דלת תקועה ומתפללים שתמצאו את המפתח בתיק. וכן- לפעמים הוא לא שם ואז שוב מנעולן במרכז תל אביב עושה את דרכו באמצע הלילה, ואם הוא יפגוש את המשטרה בלילה של יום חמישי, כשהיא מסתובבת בעיר ומפקחת על הסדר של המשתוללים למיניהם היא עוד עלולה לעצור אותו בחשד לפריצה.


הרי מה יש לו בתיר אם לא כלי פריצה ? לך תוכיח שאתה מנעולן ולא כנב קטן שיודע שכל הבתים של הצעירים באזור המרכז ריקים כי כולם רוקדים את דרך השלום...